شهرستان ها

توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در دولت سیزدهم شتاب گرفت

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات مؤثر در توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تعریف و اجرای پروژه‌های جدید و تجهیز مدارس از سرفصل‌های مهم در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مؤثر در توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر طی سه سال اخیر اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تعریف و اجرای پروژه‌های جدید و تجهیز مدارس از سرفصل‌های مهم در این حوزه است.

وی از توزیع تجهیزات مدارس به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در چهار مرحله خبر داد و افزود: حذف کامل مدارس کانکسی مستقل استان بوشهر نیز از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آسفالت مدارس به متراژ ۲۰۰ هزار مترمربع در سطح استان و توزیع ۴۰۰ هزار مترمربع ایزوگام به نحوی که مدرسه‌ای ناایمن در سطح استان وجود ندارد نیز از اقدامات در این حوزه است.

محمدی زاده گفت: آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مدرسه در استان بوشهر به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و تدوین سند چشم انداز نوسازی مدارس تا سال ۱۴۰۶ نیز از اقدامات مؤثر در حوزه آموزشی است.

وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ۲۰۰ مدرسه تا پایان سال ۱۴۰۴ از مهم‌ترین اقدامات در حوزه نوسازی مدارس استان بوشهر است.

محمدی زاده تصریح کرد: افتتاح ۱۰۶ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی به متراژ ۵۰ هزار مترمربع و ساخت ۸۵۸ کلاس درس نیز از دیگر اقدامات در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر طی سه سال اخیر است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا