شهرستان ها

مجاهدت های «شهید جمهور» در یادها ماندگار خواهد بود

فومن – رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گیلان گفت: مجاهدت های «شهید جمهور» برای همیشه در یادها ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فومن در نکوداشت شهدای خدمت در فومن ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: شهید جمهور و همراهانش تمام عمر خود را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم دغدغه آیت‌الله رئیسی بود و تمام روزهای زندگی‌اش را با سخت کوشی، پاک دستی، تواضع تقدیم مردم کرد، افزود: خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند و شهادت ایشان پاداش این خدمات خالصانه بوده است.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان با اشاره به تلاش‌های سردار شهید موسوی و تاکید بر اینکه هیچ چیزی جز شهادت پاسخگوی تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه این شهید نبود، اضافه کرد: شهید موسوی در واقع یکی از شخصیت‌های ممتاز، درخشان و برجسته سپاه بود.

وی به حضور گسترده و با شکوه مردم در تشییع پیکر خادم الرضا و همراهانش در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: بی‌تردید نقش آفرینی‌های سترگ و عزت آفرین شهیدان والا مقام خدمت برای همیشه الهام بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا