شهرستان ها

قصد دشمن ناامیدی جوانان نسبت به آینده است

کرمان- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد در راهبرد خود اصل انقلاب را زیر سئوال برده و جوانان را نسبت به آینده ناامید کند در حالیکه روح امید در ملت ما زنده شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، سردار رمضان شریف پیش از ظهر شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج استان کرمان با عنوان «مدار امید» اظهار داشت: جمهوری اسلامی کشوری الهام بخش در دنیاست و وظیفه روابط عمومی و خبرنگاران این است که این تصویر واقعی را مخابره کنند.

وی سپس ضمن قدردانی از فعالان عرصه روابط عمومی بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران را در بین کشورهای عضو سازمان ملل به کانون خبرسازی دنیا تبدیل کرده است.

شریف تصریح کرد: اغراق نیست اگر بگویم جمهوری اسلامی در طول چهار دهه اخیر یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا بوده و این به خاطر عظمت انقلاب است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما یک کشور معمولی نیستیم یادآور شد: امام راحل با اتکا به خداوند و تکیه بر فرهنگ دینی و مردم مؤمن، استقلال ایران را که کشوری استعمارزده بود، در بهمن ۵۷ پس گرفت و امروز به عنوان یک کشور نمونه و الهام‌بخش در دنیا مطرح است.

وی گفت: در ابتدای وقوع انقلاب، همه قدرت‌های شناخته شده دنیا و وابستگان آنها به اتفاق علیه انقلاب اسلامی موضع داشتند و همه می‌خواستند جمهوری اسلامی پا نگیرد و موفق نشود.

شریف افزود: زیرا انقلاب، استقلال و راه رهایی از شر قدرت‌های سلطه‌گر را به همه مردم دنیا نشان داد و سردمداران استکبار می‎‌خواستند راه و الگوی سومی شکل نگیرد و به این خاطر همواره در معرض هجمه بوده و هستیم.

وی تاکید کرد: خدا را شاکریم در مقابل همه این هجمه و طراحی‌های قدرت‌های بزرگ دنیا انقلاب اسلامی ۴۵ سال را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنان پیشرو و الهام بخش مردم دنیاست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این موفقیت‌ها را مرهون فرهنگ قرآن کریم و تعالیم پیامبر اعظم؛ هدایت و رهبری حکیمانه امامین انقلاب و پشتیبانی، تیزهوشی و صبر و مقاومت ملت ایران هستیم و به دلیل این سه ضلع است که انقلاب همچنان توفنده به پیش می‌رود.

شریف تصریح کرد: امروز چشمه دیگری از این عظمت و ابهت انقلاب اسلامی و درایت و شجاعت رهبری معظم را همه دنیا در جریان فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی دیدند.

وی افزود: دشمن همه توانش را برای کوچک جلوه دادن عملیات وعده صادق به کار گرفت و ۱۳ روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

شریف بیان کرد: تمام کسانی که در ۷۴ سال گذشته از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند، اخیراً نیز در عرصه نظامی، اطلاعاتی، تبلیغات و رسانه به کمکش آمدند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اما اراده خداوند به گونه‌ای رقم خورد که این تصمیم منحصر به فرد و تاریخی مقام معظم رهبری در تنبیه رژیم صهیونیستی در منظر همه دوربین‌ها و افکار دنیا به صورت علنی اجرا شد و یک بار دیگر عظمت و شکوه را به کشور عزیزمان بازگرداند.

وی افزود: عملیات وعده صادق از نظر ما یک عملیات محدود اما تأثیرگذار و تغییرجهت دهنده راهبردهای دشمن در مقابله با ایران اسلامی بود.

شریف در ادامه تاکید کرد: یک بار دیگر بعد از فتح خرمشهر، غرور ملی ما در این عملیات نشان داده شد و همه جریانات و گروه‌های سیاسی، شخصیت یها و اقوام و مذاهب که در ایران هستند یا تعلق خاطری به این سرزمین دارند، این اقدام شجاعانه و مؤثر ایران را تکریم کردند.

وی تصریح کرد: این پیروزی‌ها به برکت خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و زاهدی است که در جریان مصاف با دشمن شکل گرفت و تمام غرور صهیونیست‌ها و بازدارندگی آنها را به چالش کشید، کاری که هرگز در هفت دهه اخیر اتفاق نیفتاده بود.

شریف افزود: موضع‌گیری امام خمینی (ره) در موضوع قدس و فلسطین امروز به همه دنیا دوراندیشی و حکمتی که امامین انقلاب همواره فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌دانستند، نشان داد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما در این سال‌ها و در اوج مشکلات، روز قدس را گرامی می‌داشتند و مردم دنیا امروز ماهیت سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی را فهمیدند که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست.

وی تاکید کرد: همچنین دنیا راهبرد جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین را تصدیق کرد و در دانشگاه‌های معتبر اروپا و آمریکا فریاد حمایت از مردم فلسطین سر داده می‌شود و علیه ظلم صهیونیست‌ها حرف می‌زنند.

شریف با اشاره به اینکه باید قدر کشور، انقلاب بزرگ و رهبری انقلاب را بدانیم، گفت: هم اکنون یک بار دیگر روح امید به آینده در بین ملت ما زنده شده و دشمن تلاش دارد در راهبرد خود اصل انقلاب را زیر سوال ببرد و جوانان را نسبت به آینده ناامید کند.

وی عنوان کرد: اما فرزندان ما در مقاطع مختلف گوش به فرمان رهبری کاری می‌کنند که گاهی دشمن نتیجه سال‌ها عملیات روانی و رسانه‌ای را از دست می‌دهد مانند اتفاقی که امروز بعد از عملیات موفق وعده صادق شکل گرفته است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ضلع اصلی و تعیین کننده و سرمایه اصلی کشور هستند و رضایتمندی مردم از دستگاه، یکی از وظایف روابط عمومی است.

شریف خطاب به کارکنان روابط عمومی گفت: تلاش کنید مردم را به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در همه مراوادات مد نظر داشته باشید.

وی تاکید کرد: رضایت و همراهی مردم سرمایه بزرگی است که روابط عمومی می‌تواند در افزایش و کاهش این سرمایه مؤثر باشد.

شریف گفت: مطالبات، پیشنهاد و درخواست مردم را به رؤسای دستگاه انتقال دهید و معذوریت و محدودیت‌ها را به افکار عمومی اطلاع دهید.

وی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از کار شهدا، کاری است که شما انجام می‌دهید و خط مقابله با عملیات روانی دشمن است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اعضای روابط عمومی‌ها تاکید کرد: آموزش ببینید، حرفه‌ای بشوید و از همه ابزار و امکانات استفاده و خالصانه برای نظام و ملت مقاوم ایران قلم بزنید و مطمئن باشید صحنه مقابله ما با دشمن این عرصه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا