شهرستان ها

تجهیز سالن آمفی تئاتر شهید روا در آب‌پخش با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- بخشدار آب‌پخش گفت: تجهیز سالن آمفی تئاتر شهید روا در آب‌پخش با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نارضایتی خود از میزان تجهیزات تأمین شده برای سالن آمفی تئاتر شهید اسماعیل روا شهر آب‌پخش را اعلام کرد.

وی بیان کرد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در نتیجه دغدغه مدیران دولت در دشتستان، سال گذشته اعتباری را برای تجهیز سالن آمفی تئاتر شهید اسماعیل روا شهر آب‌پخش در نظر گرفته بود که این اعتبار در بهمن ماه سال گذشته در جلسه‌ای که با رئیس وقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داشتیم، تخصیص یافت.

بخشدار آب‌پخش تصریح کرد: در همان زمان پس از مذاکره با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، طی جلسه‌ای که با هنرمندان عزیز بخش آب‌پخش داشتیم قول تجهیز سالن شهید اسماعیل روا در آینده‌ای نزدیک را دادیم.

سلیمی مفرد با اعلام نارضایتی شدید خود از تجهیزات تأمین شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: بر اساس مذاکراتی که با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم مقرر شده بود که یک دستگاه کولر و رایانه نیز با اعتبار تخصیص یافته خریداری شود که این مهم انجام نشده است.

وی عنوان کرد: به منظور رفع دغدغه هنرمندان عزیز بخش آب‌پخش، مانند سال گذشته در سال جاری نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان اعتباری را برای تجهیز سالن آمفی تئاتر شهید اسماعیل روا آب‌پخش در نظر خواهیم گرفت.

مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از پیگیری‌های سرپرست بخشداری آب‌پخش در خصوص تخصیص اعتبار سالن آمفی تئاتر شهید اسماعیل روا از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ و هنر در بسیاری از شهرهای بزرگ، نهادهایی که دارای منابع مالی قابل توجه هستند، اعتباری را برای زیرساخت‌های فرهنگی اختصاص می‌دهند.

زنده بودی اضافه کرد: در بخش آب‌پخش نیز همین انتظار وجود دارد اما با توجه به تأکید سرپرست بخشداری تلاش خواهیم کرد تا یک دستگاه کولر و رایانه نیز در سال جاری برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آب‌پخش خریداری کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا