شهرستان ها

عوامل برگزاری انتخابات در دیلم با همدیگر همکاری داشته باشند

بوشهر- فرماندار دیلم گفت:تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با همدیگر داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیلم با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزاری انتخابات گفت: همه دستگاه‌ها با همکاری و همدلی در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات با آمادگی کامل همه موارد حوزه انتخابیه خود را بررسی کنند.

فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به اینکه نمایندگان فرماندار در انتخابات نقش محوری در شعب اخذ رأی دارند، افزود: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با همدیگر داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.

اسدی افزود: توسعه همه جانبه شهرستان زمانی اتفاق می‌افتد که همه مجموعه‌ها، هماهنگ باهم و با قدرت حرکت کنند.

وی جلب حداکثری رضایت مردم را از اهداف مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: زمانی می‌توانیم در اجرای طرح‌ها موفق باشیم که مردم اجرای آن طرح‌ها را از خود بدانند و در اجرای طرح‌ها مشارکت مؤثر داشته باشند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه برخی از مشکلات شهرستان نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد، تاکید کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم با استفاده از ظرفیت نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی این مشکلات را در سطح شهرستان، استان و کشور پیگیری و مرتفع کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا