شهرستان ها

دولت مصمم است به تأکیدات شهید جمهور عمل کند

بندرعباس – استاندار هرمزگان گفت: راه شهید رئیسی ادامه خواهد داشت و دولت مصمم است به تأکیدات شهید جمهور عمل کند و خدمات‌دهی مضاعف به مردم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه طی مراسمی که با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد، مردم ولایتمدار بشاگرد در سوگ شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان به سوگ نشسته و مراسم عزاداری برگزار کردند.

استاندار هرمزگان در این برنامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: شهید رئیسی دارای اخلاق و روحیات خاص و ویژه‌ای بود در دوران انتخابات که عرصه‌ای پر از بی اخلاقی است و برخی افراد برای به دست آوردن رأی متوسل به هر کاری می‌شوند اما من شاهد بودم آیت الله رئیسی ذره‌ای جز صدق و اخلاق کاری انجام نداد.

وی افزود: ایشان در برابر ناملایمات صبر پیشه کرد و نخواست جامعه را ملتهب کند تمام این کارهای شهید جمهور به خاطر مردم بود، این رجوع آیت الله رئیسی به مردم در واقع رجوع به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بود که همیشه مردم در اولویت تمام کارها قرار داشتند.

استاندار هرمزگان گفت: آیت الله رئیسی به ما یاد داد می‌توان سیاستمدار بود اما صادق هم بود شهید رئیسی نشان داد می‌توان در عملیات وعده صادق با اقتدار بایستی اما در برابر آن پیرمرد روستای با تواضع بنشینی و حرفش را بشنوی، این ویژگی‌هایی بود که شهید جمهور را به نسبت به سایرین متمایز کرده بود.

وی ادامه داد: کشور ما یک نعمت بزرگ دارد و آن نعمت ولایت فقیه است، اتفاقی به این مهمی که در یک پرواز رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به شهادت برسند اگر در هر کشوری رخ می‌داد شاهد یک زلزله سیاسی بودیم اما با درایت مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و تاکیداتی که داشتند و جملات کوتاه آرامشی را در کشور ایجاد کردند.

مهدی دوستی گفت: این اتفاق دردناک البته نشان داد هنوز افرادی که با آرمان‌های انقلاب ۵۷ عجین هستند همچنان در دل مردم جای دارند و مردم آنها را دوست دارند شهادت آیت الله رئیسی و اقدامات مردمی پس از آن نشان داد که آرمان‌های امام خمینی همچنان زنده هستند.

وی تاکید کرد: راه شهید رئیسی ادامه خواهد داشت و دولت مصمم است به تأکیدات شهید جمهور عمل کند و خدمات‌دهی مضاعف به مردم در دستور کار قرار دارد، گفتمان شهید رئیسی پیشرفت توأم با عدالت و مبتنی بر آرمان‌های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری بود و ادامه خواهد یافت.

استاندار هرمزگان گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهوری به هرمزگان، قرار بود شهید رئیسی در جمع مردم بشاگرد حاضر شود اما به علت شرایط خاص جوی این مسئله مهم محقق نشد، ایشان در جلسه مشترک استانداران با رئیس جمهور به من گفتند سلام من را به مردم بشاگرد و هرمز ابلاغ کنید و بگویید به زودی خدمتتان می‌رسیم، من هم به نمایندگی از رئیس جمهور اینجا هستم تا سلام گرم وی را خدمت شما مردم شریف ابلاغ کنم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا