شهرستان ها

استاندار گلستان از پروژه های شهرداری گرگان بازدید کرد

گرگان- استاندار گلستان از پروژه های مدیریت شهری در گرگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی مهری شامگاه شنبه در بازدید استاندار گلستان از پروژه بازگشایی و آزادسازی معبر حدفاصل خیابان استاندارد تا خیابان شهید بهشتی شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از مهمترین کارها و وظایفی که شهرداری‌ها انجام می‌دهند باز گشایی، اصلاح و تعریض معابر است.

وی افزود: اگر بازگشایی معابر در زمان مناسب انجام شود حجم ترافیک در شهر کاهش پیدا می‌کند.

رئیس شورای شهر گرگان گفت: پروژه بازگشایی و آزادسازی معبر حدفاصل خیابان استاندارد تا خیابان شهید بهشتی به میزان ۱۲ هزار متر مربع است که بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: حدود ۲۵ میلیارد تومان در حوزه اجرایی این پروژه نیاز به کار عمرانی دارد و حدود ۴۵ میلیارد تومان در این دوره از شورا بابت تملک آن پرداخت شده است.

مهری اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که شورای اسلامی شهر گرگان در دوره شِشُم و شهرداری داشته توجه به محله‌های کم برخوردار در حوزه‌های مختلف است.

طی ۶ ماه گذشته کار تملک ۹ ملک انجام شد

در ادامه محمدرضا سید النگی ترافیک شهر گرگان را یک دغدغه دانست و اظهار کرد: در پروژه بازگشایی و آزادسازی معبر حدفاصل خیابان استاندارد تا خیابان شهید بهشتی اعضا شورای شهر هفت تملک را در بهمن و اسفند ماه به صورت دو فوریتی مصوب کردند.

وی افزود: طی ۶ ماه گذشته کار تملک ۹ ملک به میزان ۴۵ میلیارد تومان انجام شد.

شهردار گرگان گفت: این گذر کمک می‌کند تا مردم برای رسیدن به مقصد وارد بافت مرکزی و یا حجم ترافیک نشوند.

سیدالنگی اظهار کرد: شهرداری گرگان سعی کرده در زمینه‌های عمرانی و اجتماعی نقش خود را داشته باشد و امیدواریم با کمک مسؤولان استانی و شهرستانی بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرستان گرگان ارائه دهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا