شهرستان ها

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برگزار شد

نیشابور- نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» عصر پنجشنبه با استقبال مردم و جمعی از هنرمندان در شهر درود شهرستان زبرخان برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه فرماندار زبرخان، امام جمعه شهر درود و مدیران شهرستان زبرخان حضور داشتند.

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» با ارائه آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در مجتمع گردشگری اختر شهر درود برگزار گردید. در این نمایشگاه ۲۵ اثر از ۱۴ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به نمایش گذاشته شد و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری بود. همچنین مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی گردید.

لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر درود

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برگزار شد

سید مؤمن حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان در بازدید از نمایشگاه «مردم درود» ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای اسلامی و شهردار درود، ستاد نمازجمعه و عکاسان حاضر در نمایشگاه، بر لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر درود به دلیل موقعیت و پتانسیل گردشگری این شهر تأکید کرد.

معرفی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برگزار شد

حجت الاسلام سجادی‌زاده، امام جمعه شهر درود نیز در خصوص برگزاری این نمایشگاه از همه دست‌اندرکاران نمایشگاه قدردانی و با اشاره به تأثیر بالای برنامه فرهنگی هنری بر اجتماع از جامعه هنرمندان خواست تا در مسیر معرفی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی قدم بردارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا