شهرستان ها

رویداد «دختران حاج قاسم»در همه حوزه‌های جامعه به کنشگری می‌پردازد

قزوین- مسؤول تشکل ملی دختران حاج قاسم گفت: رویداد دختران حاج قاسم کنشگری نسبت به یک موضوع خاص نیست بلکه دربرگیرنده مسائل مختلف در حوزه‌های متنوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… است.

معصومه نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری «دختران حاج قاسم» اظهار کرد: رویداد دختران حاج قاسم کنشگری نسبت به یک موضوع خاص نیست بلکه دربرگیرنده مسائل مختلف در حوزه‌های متنوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… است.

مسؤول تشکل ملی دختران حاج قاسم عنوان کرد: شرایط موجود و جنگ روایت‌های شکل متفاوت‌تری از جنگ است که به فراخور آن باید نوع دفاع نیز به تناسب آن متنوع باشد.

وی افزود: در رویداد دختران حاج قاسم دختران ما در کنار استادان مطرح کشوری به طرح مسئله می‌پردازند و وجه تمایز این طرح در آن است که هرگروه از شرکت کنندگان باید بتوانند به شیوه متنوع و متفاوتی پاسخ مسئله را مطرح کنند که در این حوزه شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ مسائل را در قالب ویدئو، مستند، روایت، کلیپ و… که شکل نوین و مدرن است ارائه دهند.

این مسئول در پایان گفت: مشارکت و خلاقیت در این رویداد بسیار حائز اهمیت بوده و به گروه برتر علاوه بر اهدا جوایز سفر زیارتی عتبات در ایام اربعین نیز تعلق می‌گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا