شهرستان ها

آستان قدس برای تکمیل کارخانه سیمان سمنگان مساعدت کند

بجنورد_ نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: آستان قدس رضوی در مسیر تکمیل کارخانه سیمان سمنگان مساعدت و همکاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری ظهر پنج‌شنبه در شورای اداری شهرستان مانه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن خراسان شمالی در رتبه‌های انتهایی شاخص‌های اقتصادی کشور اظهار کرد: شهرستان مانه یکی از محروم‌ترین مناطق استان است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه نامناسب خراسان شمالی در برخورداری از راه‌های روستایی مناسب افزود: بزرگ‌ترین مشکل شهرستان مانه راه‌های دسترسی و روستایی است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل تخصیص اعتبارات قطره‌چکانی در حوزه احداث و بهسازی راه‌های روستایی شاهد اقدام چشم‌گیر در این حوزه در آینده نزدیک نخواهیم بود و این مهم نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب و ویژه است.

شهریاری با اشاره به مشکل آب آشامیدنی بیان کرد: احداث مجتمع‌های آب‌رسانی زمان‌بر است و در کوتاه مدت گره‌گشای مشکلات و معضلات مردم نیست.

وی بیان کرد: عدم وجود بیمارستان در شهرستان مانه یکی از مشکلات مهم مردم است که پیگیری‌های آن در وزارت بهداشت در حال انجام است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان اشتغال ۵۰ درصددی مردم مانه در بخش کشاورزی گفت: تخصیص آب از سد شیرین دره با محدودیت‌هایی همراه است که این مسئله باید چاره‌جویی شود.

شهریاری عدم استقرار دستگاه‌های اجرایی در شهرستان مانه را نیز یکی دیگر از مشکلات این شهرستان تازه تأسیس عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: آستان قدس رضوی در مسیر تکمیل کارخانه سیمان سمنگان مساعدت و همکاری کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا