شهرستان ها

عملیات وعده صادق بزرگترین شکست بازدارندگی برای رژیم صهیونیستی بود

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق؛ گفت: این عملیات بزرگترین شکست بازدارندگی برای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز در ارتفاعات سرپل ذهاب، اظهار کرد: درود و رحمت خداوند بر خانواده‌های معظم شهدا که چشم و چراغ کشور هستند و درود بر تمام زائرین سرزمین‌های نور که در بازی دراز سرافراز برای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا حضور یافتند.

وی افزود: در هفته گرامیداشت جمعیت هلال احمر قرار داریم لازم است از همه زحمات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه که در این مراسم هم تلاش بسیاری انجام دادند تقدیر کنیم و خدا را شاکریم که در این زمان در مکانی مقدس جمع شدیم که بر اساس اعتقاداتی که داریم بر راه شهیدان مستحکم بمانیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: طوفان الاقصی به فرموده رهبری تاریخ را به ۲ قسمت قبل و بعد از آن تبدیل کرد و بزرگترین شکست اطلاعاتی امنیتی برای رژیم صهیونیستی بود و در تاریخ بی نظیر بود.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق نیز بزرگترین شکست بازدارندگی برای رژیم صهیونیستی بود و پس از آن فضایی امید بخش، روح افزا و قدرتمندی در جهان اسلام و در کشورمان ایجاد کرد و همه کسانی که مخالف رژیم صهیونیستی هستند در همه دنیا را شاد کرد.

سردار ریحانی گفت: امروز ما وظیفه داریم که در میدان حضور داشته باشیم هوشیار و بیدار باشیم و وظیفه ماست که در جهاد تبیین این فضا را امید افزا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید به جنگ با کافران بروید با منطق قرآن، از کافران پیروی کنید لذا ماباید با گفتار و کردارمان از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به برگزاری با شکوه یادواره عملیات بازی دراز در ارتفاعات سرپل ذهاب، گفت: امسال حضور زائرین در بازی دراز سرافراز بیشتر از سال گذشته بود که جای تقدیر دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا