شهرستان ها

آسیب ناترازی در حوزه برق به صنعت رسیده است

قزوین- فرماندار البرز گفت: آسب ناترازی در انرژی به ویژه در حوزه برق ، گلاویز صنایع شده و آن‌ها را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر حامد فتوحی صبح یکشنبه در بازدید از چندین واحد صنعتی در شهر صنعتی البرز اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم حمایت از تولید است، از این رو ظرفیت ادارات، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان البرز باید در جهت حمایت از تولید، به صورت میدانی و ملموس عمل کنند.

وی افزود: شهرستان البرز به جهت دارا بودن ظرفیت‌های مهم اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت؛ مستلزم نگاه مضاعف‌تر دستگاه‌ها در سطوح گوناگون است و باید همه در جهت حمایت از تولید تلاش کنند، توجه شود که فرایندهای اداری پیچیده یکی از موضوعات آسیب زا در حوزه تولید است.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز اظهار کرد: به منظور تسریع و تسهیل امور، بسیاری از موضوعات باید با تصمیم‌گیری مناسب در سطح شهرستان حل و فصل شود، ناترازی در انرژی به ویژه در حوزه برق مورد استفاده در صنایع، موضوعی است که به دلیل عدم اقدامات مناسب در ادوار گذشته و مستهلک شدن سیستم تامین انرژی در کشور، گلاویز صنایع شده و آن‌ها را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی افزود: با تمهیدات لازم و بررسی‌های کارشناسی، تصمیماتی اتخاذ شود که هم مشکلات شرکت‌ها به حداقل برسد و هم در حوزه تامین برق خللی وارد نشود، همچنین با توجه به محدودیت‌های منابع آبی، استفاده از ظرفیت پسآب تصفیه‌خانه‌ها موضوعی است که باید جدی‌تر مورد توجه صنایع قرار گیرد و در این راستا شرکت شهر صنعتی البرز ظرفیت تحقق این موضوع را فراهم کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا