شهرستان ها

لزوم اطلاع رسانی برای جلوگیری از مصرف قارچ های کوهستانی در بیجار

بیجار- فرماندار بیجار برلزوم اطلاع رسانی در خصوص جلوگیری از مصرف قارچ‌های کوهستانی تاکیدکرد و گفت:شناخت قارچ سمی بسیار مشکل است و در راستای جلوگیری از مصرف این قارچ‌ها باید اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و ما اعتقاد داریم دولت بعدی نیز ادامه دهنده مسیر این شهید خدمتگذار خواهد بود.

وی افزود: حوزه بهداشت و سلامت اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به این بخش توجه بیشتری شود و هرگونه اقدام لازم در این بخش انجام شود.

فرماندار بیجار به ساماندهی دکه‌های سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: در ساماندهی دکه‌ها پیمانکار انتخاب شده است و دکه‌های جدید تحویل داده خواهد شد تا نظم و زیبایی به ورودی‌های شهر باز گردد.

وی اضافه کرد: اقداماتی که در حوزه بهداشت باید انجام شود اهمیت بسیار زیادی دارد و به این بخش باید توجه زیادی شود همچنین در خصوص زنده گیری سگ‌های ولگرد باید اقدامات لازم صورت بگیرد تا شاهد حیوان گزیدگی در شهرستان نباشیم.

فرماندار بیجار بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص جلوگیری از مصرف قارچ‌های کوهستانی اشاره کرد و بیان داشت: شناخت قارچ سمی بسیار مشکل است و در راستای جلوگیری از مصرف این قارچ‌ها باید اطلاع رسانی صورت بگیرد تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا