شهرستان ها

لزوم استفاده از کلاس‌های تعلیم و تربیت قرآن در سلطان‌آباد

خوشاب- امام جمعه خوشاب با تاکید بر استفاده از کلاس‌های تعلیم و تربیت قرآن در سلطان‌آباد گفت: یکی از برکات قرآن در شهرستان خوشاب فعالیت مراکز و جلسات قرآنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی تیجانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب با تقدیر از فعالان قرآنی در شهرستان اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار ارزنده در خوشاب فعالیت گسترده مراکز و جلسات قرآنی در روستاها و شهرهای این شهرستان است که با حسابی سرانگشتی از نگاه آماری با شهر بزرگی مانند نیشابور برابری می‌کند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر بهره گیری از کلاس‌های تابستانی برای فرزندان و شرکت در کلاس‌های آموزشی ازدواج جوانان به ویژه دختران گفت: متأسفانه مشکلات ازدواج در شهرستان سه علت اصلی دارد که می‌توان به ازدواج زودهنگام یا دیرهنگام و ازدواج ناآگاهانه اشاره کرد.

وی با تاکید بر استفاده از کلاس‌های تعلیم و تربیت قرآن در سلطان‌آباد افزود: یکی از برکات قرآن در شهرستان خوشاب فعالیت مراکز و جلسات قرآنی است که با شهر بزرگی مانند نیشابور برابری می‌کند.

تیجانی با توصیه به نامزدهای انتخاباتی درباره رعایت اخلاق گفت: مردم مراقب سیاست بازان باشند و نگذارند با سیاه نمایی عزت و اقتداری که در دولت شهید رئیسی به دست آمده است با یک‌قطعنامه شورای حکام به حاشیه برود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا