شهرستان ها

شریعت اسلامی از زنان صیانت می کند

مشگین شهر_ کارشناس علوم قرآنی تبلیغات اسلامی مشگین شهر گفت:شریعت و مبانی دین اسلام از زنان صیانت می کند و حجاب نباید برای زنان محدودیت تلقی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسلام سودی ظهر پنج شنبه در جشن میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حجاب اسلامی برای زنان محدودیت نیست بلکه در راستای صیانت از حیای زنان است.

وی با بیان اینکه روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است، تصریح کرد: بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

کارشناس علوم قرآنی تبلیغات اسلامی مشگین شهر تصریح کرد: بزرگترین سرمایه زنان حیای زنان است که سوره مبارک کوثر در شان دختر نازل شده و سوره‌ای به نام زنان نازل شده است.

حجت الاسلام سودی به ارزشی که اسلام به دختران و زنان داده شده اشاره کرد و گفت: در هیچ مکتب و آیینی اینچنین ارزشی به دختران و زنان داده نشده و وظیفه ما این است که مواظب فرزندان خود باشیم که تمام تفکرات غرب برای نابودی اسلام موضوع دختران و مادران است که سعی می‌کنند مادران و دختران ما را بی حجاب کنند.

وی با اشاره به شخصیت حضرت معصومه (س) گفت: اگر بخواهیم از آسیب‌های اجتماعی مقابله کنیم باید به اهل بیت علیه السلام و خانواده شهدا رجوع کنیم.

حجت الاسلام سودی در ادامه به شیطنت غرب وحشی اشاره نمود و عنوان کرد: که اتاق فکر جهان کفر برای خاموش کردن چراغ اسلام تصمیم گرفتند که زنان مسلمان را مورد هدف قرار دهد لذا باید مواظب باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا