شهرستان ها

انقلاب اسلامی ایران مظهر ایمان، هجرت و جهاد است

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ایمان، هجرت و جهاد است، گفت: کسانیکه به مصاف اهریمن در این سرزمین فرهنگی وارد شدند الگوی هجرت و جهاد بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر ایزدی ظهر پنج شنبه در همایش آزاد سازی سنندج اظهار کرد: اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است و در سنندج و کردستان در کنار شقایق‌های سرخی که حاکی از خون‌های مطهر این سرزمین است باید با وضو وارد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ایمان، هجرت و جهاد است، افزود: کسانی که به مصاف اهریمن در این سرزمین فرهنگی و سرزمین مردمان خوب وارد شدند الگوی هجرت و جهاد بودند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: ترکیب مقدس مهاجرین و انصار انقلاب اسلامی در سنندج و این استان و شمالغرب کشور تداعی مجاهدت‌های رهروان ییامبر اعظم (ص) در صدر اسلام است.

سرلشکر ایزدی یادآور شد: انقلاب اسلامی فرزندانی را از مهاجرین و انصار به بشریت معرفی کرده که بیانگر ماهیت ارزشمند الهی این انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام از مجاهدین و انصار برای ادای تکلیف در کردستان با خون مطهرشان پرچم انقلاب اسلامی را به اهتزاز و پیروزی‌های بزرگ را به ارمغان آوردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: شهدای ما از جمله شهید سلیمانی، شهید بروجردی، شهید صیاد شیرزای و شهید عثمان فرشته و شهید ورمقانی و غیره انسان‌های عارفی بودند که به قرآن شریف و پیام خداوند سبحان عمل و قیام‌الله کردند و جهاد اکبر انجام دادند و از شهادت نهراسیدند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد نمازهای شب رزمندگان بودیم، افزود: شهدا ذخایر عالم بقا شدند و باید ما از منتظران باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از فرماندهان پاکسازی سنندج، شهید بروجردی ملقب به مسیح کردستان است که علی‌رغم اینکه پیشنهاد فرماندهی کل سپاه را به او داده بودند اما قبول نکرد و دنبال خدمت بود.

وی اذعان کرد: در غرب قدرت طلبی محور آن است اما رزمندگان ما در انقلاب اسلامی برای کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله: مجاهدت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اضافه کرد: انقلاب اسلامی به برکت اخلاص رزمندگان و تلاش شهیدان پیش رفته است و برای انسان‌های با صلابت و شهادت طلبی الطاف الهی سرازیر می‌شود.

سرلشکر ایزدی اذعان کرد: امروز در کردستان، کرمانشاه و مناطق غربی کشور امنیت مردمی را داریم که با تلاش شهیدان و همراهی همین مردم به ثمر نشسته است و در زندگی، کسب و کار، مسؤولیت، مجاهدت و کارهای اجتماعی افراد اگر فرمایشات قرآن کریم مبنی بر وجود جهاد نفس جاری باشد در مسیر هدایت به حقیقت دست می‌یابد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا