شهرستان ها

رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان دهلران در حال انجام است

ایلام-فرماندار ویژه دهلران گفت: رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان دهلران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری موسیان با قدردانی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع شورای اداری بخش موسیان، ابراز کرد: پیگیری امورات با اولویت در هر بخشی می‌تواند نقش موثری در رفع مشکلات مردم و تسریع در امور مردم داشته باشد.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات آب شرب روستاهایی که زیر نظر قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری وزارت نیرو انجام می‌شود، نیازمند تسریع در پیگیری برای تزریق اعتبارات لازم است.

وی بر تقسیم اعتبارات بر اساس شاخص جمعیت اشاره کرد و افزود: ما با تلاش مضاعف و لحاظ کردن محرومیت به خوبی در جذب اعتبارات عمل خواهیم کرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به استفاده این شهرستان از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت، اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه‌ها نیازمند پیگیری برای تامین و اختصاص اعتبارات لازم است و تعامل و هم افزایی همه مسئولان در این زمینه بسیار موثر است.

صادقی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پرهیز از شروع پروژه‌های جدید از اولویت‌های شهرستان است،.

در ادامه امام جمعه دهلران نیز با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت رئیس جمهور، بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و گفت: مردم دهلران و به ویژه مردم موسیان در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند و شایسته بهترین خدمات هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای شهرستان به منظور رایزنی با مسئولان کشوری و استانی برای رفع مشکلات شد و افزود: باید مشکلات کشاورزان حل و فصل و موانع تولید رفع شود تا کشاورزان با رغبت بیشتر کار کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا