شهرستان ها

پروژه بندر صیادی خورخان بردخون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت:پروژه بندر صیادی خورخان بردخون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح جمعه در بازدید از روند پروژه بندر صیادی خورخان بخش بردخون شهرستان دیر اظهار کرد: عملیات اجرایی بندر صیادی خورخان از اسفند ماه ۱۳۹۴ آغاز شده بود.

وی ادامه داد: تا سال ۱۴۰۱ برخی از عملیات عمرانی مانند استحصال محدوده پسکرانه به مساحت یک هکتار و احداث راه دسترسی به طول ۹۵ متر و اسکله شمع و عرشه به طول ۵۰ متر و بلوک‌چینی اسکله پلکانی شمالی و جنوبی هر کدام به طول ۵۰ متر تا سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ با همت سازمان شیلات ایران و با اعتباری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی به منظور تکمیل پروژه آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات َشامل، احداث و تکمیل سایبان اسکله و سایبان تعمیر تور و طناب، جدول کشی و تکمیل دیوار محوطه و خیابان کشی و آسفالت تأسیسات مکانیکی و برقی و … است.

امینی در رابطه با پیشرفت فیزیکی کار بیان کرد: در حال حاضر این پروژه با ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و روند اجرایی و تکمیل رویه کار شامل اجرای لایه‌های روسازی و تکمیل پیاده روها و اجرای آسفالت خیابان‌ها و نصب گاردریل ها، و تکمیل روشنایی محوطه، در حال انجام است.

وی گفت: نصب سازه خرپا فضایی سایبان خشکی، جدول کشی، کابل کشی محوطه، نصب پایه‌های روشنایی روی اسکله، نصب پوشش پانل سایبان اسکله، نصب روشنایی و کابل کشی زیر سایبان اسکله، اجرای سپتیک تانک و تهیه مخازن ذخیره آب، و تکمیل سرویس بهداشتی و اتاق نگهبانی از عمده فعالیت‌هایی است که در یک سال گذشته اجرا شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا