شهرستان ها

بزرگترین تعهد مدرسه‌سازی در اصفهان رقم خورد/۶۰ مدرسه ساخته می‌شود

اصفهان- بزرگترین تعهد مدرسه‌سازی استان اصفهان با انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۶۰ مدرسه رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی و به همت شرکت پترو پالایش نفت اصفهان و پیگیری‌های مجمع خیرین مدرسه ساز، ۶۰ مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار استان اصفهان ساخته خواهد شد.

بر این اساس، طبق تفاهم نامه منعقدشده میان هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در طی آئینی مقرر شد که تعداد ۶۰ مدرسه ۶ کلاسه توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت‌های زیرمجموعه آن در سراسر استان اصفهان ساخته شود.

همچنین مقرر شد اولویت ساخت مدارس با مناطقی محروم، مناطق دچار پدیده فرونشست، مناطق دارای مدارس دونوبته با تراکم بالا باشد.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آئین برگزاری نخستین جشن گلریزان نهضت مدرسه سازی با تقدیر از اقدامات هلدینگ پتروپالایش اصفهان در برگزاری رویدادهای مختلف و از جمله برگزاری جشن گلریزان مدرسه سازی در این شرکت گفت: ما این امر را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همکاری یکدیگر اقدامات خوبی را در راستای فعالیت‌های اجتماعی رقم زنیم.

وی تاکید کرد: کار ساخت برای جمعیت یک میلیونی دانش آموزان در استان اصفهان بی تردید بسیار خوب و پسندیده است و ۱۲۰ هزار معلم فرهیخته در استان اصفهان قدردان این حرکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای مناطق محرمی از استان که فاقد مدرسه هستند، خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگ خیراندیشی از حرکت‌های نیکوکارانه در ساخت مدرسه در ذهن دانش آموزان متبلور می‌شود افزود: ما دراستان اصفهان به ۱۰ هزار کلاس درس نیازداریم که امیدواریم با حرکت‌های خیر اندیشانه صنایع استان این مسیر هموارشود.

همچنین مجتبی ملأ احمدی رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین استان اصفهان نیز در این آئین با اشاره به اینکه ما در کشور ۴۰ هزار خیرمدرسه ساز داریم، ادامه داد: بعضاً در برخی از نقاط استان اصفهان بقدری وضعیت در مورد مدارس بغرنج است و محرومیت وجود دارد که وضعیت بدتر از سیستان و بلوجستان است که در این زمینه حضور خیران برای رفع این محرومیت‌ها بسیار راهگشاست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا