شهرستان ها

شهید رئیسی به الگویی ماندگار در عرصه خدمتگزاری به مردم تبدیل شد

کرمانشاه- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آیت الله رئیسی سید شهیدان خدمت به سرمایه جاودان و الگویی ماندگار در عرصه خدمتگزاری به مردم تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری عصر یکشنبه در مراسم سوگواره شهدای خدمت به‌مناسبت شهادت آیت الله رئیسی شهید جمهور و شهدای همراه که با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این شهید والامقام تراز خدمتگزاری به مردم را در کشور ارتقا داد.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی ترازی از خدمت را خلق کرد که کارهای رئیس جمهوران دوره‌های قبل به فراموشی سپرده شد و کار رئیس جمهوران آینده را نیز دشوار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رئیس جمهوران آینده این کشور دیگر نمی‌تواند بر این مسند تکیه کنند و در طول دوره ریاست جمهوری خود کار مؤثری برای خدمت به مردم انجام ندهد چرا که سید شهیدان خدمت با شهادت خود در راه خدمت به مردم خصوصاً محرومان جامعه تراز خدمتگزاری را ارتقا داده است.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه شهیدان راه خدمت بهترین و هنرمندانه‌ترین مسیر را انتخاب کردند، افزود: این شهیدان هنرمندانه‌ترین رفتار، اخلاق، عمل و عملکرد را از خود به جای گذاشتند.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی هنرمندانه طعنه‌ها و تهمت‌ها را به جان می‌خرید و به جای پاسخ به این طعنه‌ها، توان خود را در راه خدمت به مردم صرف می‌کرد و بخاطر راحتی جامعه، خستگی را به خود تحمیل می‌کرد.

حجت‌الاسلام غفوری با تاکید بر اینکه مردم در سوگ از دست دادن سید شهیدان خدمت و همراهان حماسه به یادماندنی را خلق کردند، ادامه داد: شور و شعور، بصیرت و عظمتی که ملت شریف، آگاه و متدین ایران اسلامی در مراسم‌های عزاداری سید شهیدان خدمت و همراهانش آفریدند نشان داد که ما این شهیدان را از دست نداده‌ایم بلکه آنها را تازه به دست آورده‌ایم.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی به سرمایه جاودان و الگویی ماندگار در عرصه خدمتگزاری به مردم تبدیل شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: به برکت این شهادت‌ها شاهد پیشرفت کشور و ارتقا همه شاخصه‌ها از لحاظ مادی و معنوی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام غفوری با تقدیر از اقدام اصحاب فرهنگ هنر و رسانه این استان در برگزاری سوگواری شهدای خدمت، افزود: هنرمندان حس قلبی و اندوه خود را در ارتحال شهادت گونه خادمین ملت ایران اسلامی هنرمندانه با ابزارهای مختلف هنر به نمایش گذاشتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا