شهرستان ها

تکلیف اصلی جهاد تبیین بر عهده دستگاه‌ها و مسؤولان است

تهران- جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح تکلیف اصلی جهاد تببین را بر عهده دستگاه‌ها و مسوولان دانست و گفت: بعد از آن، اصحاب رسانه می‌توانند حقایق را منتقل کنند.

امیر ابراهیم گلفام در حاشیه برگزاری اختتامیه رویداد جام رسانه امید در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید نقش اصلی و اساسی را در جهاد تبیین و امیدآفرینی ایفا کنند، گفت: اینگونه نیست که رسانه‌ها باید به دنبال دستگاه‌ها باشند، بلکه دستگاه‌ها باید به دنبال رسانه‌ها بدوند و اتفاقات مهم حوزه کاری خود را برای آنها تشریح کنند تا به مردم منتقل شود.

وی یکی از وظایف مدیران را نقش سخنگویی دانست و با اشاره به اهمیت نقش مدیران در اطلاع رسانی و تبیین اتفاقات مهم حوزه کاری آنها بیان کرد: البته برخی دستگاه‌ها از این موضوع غفلت کرده‌اند و حتی کارکنان آنها نیز از اقدامات مجموعه خود باخبر نیستند، چه برسد به جامعه، گاهی اوقات مدیران تصور می‌کنند که خبرنگاران باید از آنها خبر بگیرند.

جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه هنر اصحاب رسانه این است که با شنیدن یک خبر، اقدام به تولید محتوا و انتقال آن به جامعه مخاطب کنند، به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما به شدت به جهاد تبیین نیاز داریم، افزود: جهاد تبیین فقط بر عهده اصحاب رسانه نیست و دستگاه‌های متولی باید در این حوزه پیشرو باشند.

امیر گلفام تکلیف اصلی را بر عهده دستگاه‌ها و مسؤولان دانست و با بیان اینکه پس از آن اصحاب رسانه می‌توانند با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، حقایق را به بهترین شکل به جامعه مخاطب منتقل کنند، اظهار کرد: زمانی که یک خبر را به صورت شفاهی اعلام می‌کنیم، برد کوتاهی دارد اما وقتی اصحاب رسانه روی آن کار می‌کنند، ملموس و حقایق برای مخاطب قابل درک می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا