شهرستان ها

«شهدای خدمت» مصداق بارز تقوا و خویشتنداری بودند

رودسر- امام جمعه موقت کلاچای با اشاره به اینکه «شهدای خدمت» مصداق بارز تقوا و خویشتنداری بودند، گفت: خدمات ارزنده شهید رییسی و همراهانش در یادها ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین قنبر نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلاچای اظهار کرد: شهید جمهور و همراهانش مصداق بارز تقوا و خویشتنداری بودند.

وی با بیان اینکه شهدای خدمت در طول عمر حیات خود منشأ خدمات و آثار ارزنده به مردم بودند، افزود: با وجود همه بی مهری‌ها، تهمت‌ها و تمسخرها که در حق شهید مظلوم رئیسی انجام دادند اما او با بی اعتنایی به این ادبیات نسنجیده و نکوهیده خدمات ماندگاری برای نظام انجام دادند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

امام جمعه موقت کلاچای با گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل و پانزدهم خرداد تصریح کرد: وظیفه شناسی و قدردانی ایجاب می‌کند این دو رخداد بزرگ را گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام قنبر نژاد به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره و ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات بیان کرد: مردم شخصی را برای قوه مجریه برگزینند که ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند.

وی به روند اجرای پروژه سد پلرود و تسهیل و تسریع در روند اجرای آن اشاره و از مسئولان خواست تمام اهتمام خود را برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه مهم بکار گیری کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا