شهرستان ها

پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا، حمایت از جبهه مقاومت است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا، حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و زنان و کودکان بی دفاع غزه است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انعکاس گسترده پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامه‌ای خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانست و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند.

وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دولت آمریکا را ملزم به اصلاح مواضع خود می‌سازد، افزود: اکنون صدای مظلومیت مردم فلسطین و زنان و کودکان بی دفاع غزه در تمام دنیا بلند شده و در کشورهای مختلف اقشار مردمی متوجه جنایت‌ها و ماهیت ظلم ستیز رژیم اشغالگر قدس شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: یقیناً صدای مردم مظلوم فلسطین با حمایت‌هایی که توسط دانشجویان در مراکز علمی دانشگاه‌ها در سراسر دنیا برخواسته، به گوش جهانیان رسیده و مظلومیت زنان و کودکان بی دفاع غزه در سطح گسترده جهانی به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام جعفرزاده به مفهوم بیانات مقام معظم رهبری در نامه به دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و گفت: «طرف درست تاریخ، زمانی که تاریخ در حال ورق خوردن است» یعنی دفاع از مردم مظلوم غزه و مبارزه شرافتمندانه برای توقف ظلم آشکار و نشان از توجه جدی رهبر معظم انقلاب به مسئله فلسطین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم روند مقاومت مردم غزه و محور مقاومت ادامه یابد و شاهد پیروزی مردم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی و فروپاشی این رژیم جعلی باشیم و علاوه بر آن مبارزات عدالت‌خواهان دانشجویان آمریکایی در حمایت از مظلومان جهان به سایر دانشگاه‌ها خواهد رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا