شهرستان ها

سالن چندمنظوره ژیمناستیک بوشهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد

بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سالن چندمنظوره ژیمناستیک بوشهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از سالن ورزشی ژیمناستیک شهر بوشهر در اظهار داشت: توسعه زیر ساخت‌های ورزشی یکی از عوامل مهم و مؤثر در مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی صورت می‌گیرند، گفت: پروژه سالن چند منظوره ژیمناستیک شهر بوشهر شامل سه مجموعه برای رشته‌های ژیمناستیک، تیراندازی و ورزش‌های رزمی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۹ کلنگ زنی شد که تا ابتدای سال گذشته حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

جمالی با اشاره به اینکه سالن چند منظوره ورزشی ژیمناستیک شهر بوشهر در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: تمام همت‌مان را به کار گرفتیم که با تزریق به موقع اعتبارات این سالن چند منظوره تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد و در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد و شاهد میزبانی مسابقات کشوری در این مجموعه ورزشی باشیم‌.

وی تصریح کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهر بوشهر و وجود استعدادهای ارزشمند ورزشی، بر اساس برنامه آمایش سرزمینی صورت گرفته افزایش سرانه ورزشی در محلات کم برخوردار ولی مستعد به طور جدی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تأکید بر اینکه اولویت اداره کل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید بر اساس ظرفیت و استعدادهای ورزشی در هر منطقه صورت بگیرد.

جمالی عنوان کرد: در سال جاری طرح ویژه استعدادیابی و نخبه‌پروری میان اداره کل و کمیته فنی هیأت‌های ورزشی آغازشده است که این طرح با جدیت در حال اجرا می‌باشد و موجب تحول جدی در رشد ورزش قهرمانی استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه جز محدود استان‌هایی هستیم که ماهانه به ۲۰ نفر ورزشکاران موفق و مستعد و قهرمان هم استانی کمک مالی صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همراستاشدن نمایندگان مجلس صنایع نفتی و گازی مستقر در استان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شأن به مجموعه ورزش استان توجه و کمک بیشتری نمایند تا ما نیز بتوانیم ورزشکاران بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا