شهرستان ها

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد

مشهد- آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی و جمع کثیری از علما و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: در تبلیغات اسلامی زیست برادرانه داریم و هم افزایی و تعاملات در محیطی دوستانه برقرار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امیدوارم حجت السلام فلاح با حضور در تبلیغات حرم مطهر امام رضا (ع) نقش آفرینی موفق داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی حجت الاسلام رحمانی گفت: روحانیون فرماندهان کف میدان هستند و امروز برای قدردانی از زحمات آقای فلاح و حمایت‌های رحمانی حضور داریم.

صاحبقرانی بیان کرد: حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است که امیدواریم با توجه به سوابق گسترده و تیم اجرایی خویشان با جمعیت ۳ و نیم میلیونی در مشهد با ساختاری منظم منشأ خیر برای تبلیغات اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی متعلق به مردم است، افزود: اینکه جلسه بدون مسؤولان اجرایی و کاملاً مردمی برگزار شد و این نشانه مردمی بودن این نهاد است‌.

وی با اشاره به اینکه هدف ما پیاده سازی جهاد تبیین است، بیان کرد: این نهاد در راستای جهت دادن حرکت‌های مردمی و روشن کردن مسیر و ضرورت مقابله و ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی با تولید فکری و اندیشه‌های نوین گام بر می‌دارد.

صاحبقرانی گفت: در سال‌های اخیر رشد تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ رشد فزاینده داشته است و قبل از دوران فعالیت بنده، در دهه اول محرم تبلیغات اسلامی به روستای بالای صد خانوار روحانی اعزام می‌کرد اما سال گذشته به روستاهای ۲۰ خانوار نیرو اعزام و حتی به ۶ روستاهای ده و ۵ خانوار نیز مبلغ اعزام می‌کردیم و باید اذعان کرد ما به تمام روستاهای استان روحانی اعزام کردیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت السلام فلاح قدردانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معرفی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا