شهرستان ها

رئیس جمهور آینده ادامه دهنده خدمات صادقانه شهید رئیسی باشد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده این خدمات صادقانه شهید رئیسی باشد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بیان کرد: باید از حضور پرشور و با بصیرت مردم در روزهای گذشته تقدیر کرد.

وی ادامه داد: جا دارد از برخی رسانه‌های داخلی گله کنیم که با پول بیت المال در حال فعالیت هستند، اما یک تصویر از این جمعیت میلیونی منتشر نکردند.

شعبانی با بیان اینکه با این کار، معیاری برای فهم صداقت برخی رسانه‌ها در داخل ایجاد شد، افزود: پس از این حادثه، از شهید رئیسی به عنوان یک الگو در تراز انقلاب اسلامی یاد می‌شود.

وی اظهار کرد: مردمی که امروز در مراسم‌های مختلف حاضر شدند، مسئولان را با معیارهای شهید رئیسی ارزیابی خواهند کرد.

امام جمعه همدان ادامه داد: وظیفه همه مسئولان است که تا آخرین لحظه برای تحقق وظایفی که رئیس جمهور بر عهده آنها گذاشته، تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شاهد بودیم که ساختار سیاسی کشور قوی‌تر از آن است که وابسته به شخص باشد، گفت: در این روزها جلوه‌ای از دیانت سیاسی مردم به نمایش گذاشته شد.

شعبانی با بیان اینکه مردم اقدامات رئیس جمهور آینده را با فعالیت‌های شهید رئیسی خواهند سنجید، افزود: کسی که به معنای واقعی کلمه مردمی است و دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، باید وارد این عرصه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده این خدمات صادقانه شهید رئیسی باشد

وی با بیان اینکه این جلسه، مجلس تذکری برای همه مسئولان نیز هست، اظهار کرد: عناوین امروز، اعتبارات دنیایی است و نباید فریب آن را خورد.

شعبانی ادامه داد: این مسئولیت‌ها فرصتی برای من و شماست تا از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم و فراموش نکنیم روزی باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا