شهرستان ها

اوج اخلاص آیت الله رییسی خداباوری عمیق ایشان بود

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: آیت الله رییسی خداباور و خداطلب بود و این اندیشه در تمام رفتار، سلوک، عبادات و فعالیت های کاری ایشان موج می زد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی صبح شنبه در جمع بسیجیان اردبیل و در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: استان های که قدردان تلاش های خادمان هستند و در مسیر تکریم آنان قدمی برمی دارند شایسته احترام و قدردانی هستند.

وی با اشاره به اینکه این مراسمات تکریم مسئولیت کسانی که در مسیر خدمت گام برمی دارند توفیق همراهی با شهدای خدمت را داشتند، مضاعف می کند، خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی در بین ما زندگی کرد اما حیات ایشان زندگی خداگونه بود.

سخنگوی دولت سیزدهم اصلی ترین خصیصه و ویژگی آیت الله شهید رییسی را باور خداوند از عمق جان اعلام کردو گفت: خدا انتخاب هایی می کند ما نیز انتخاب می کنیم برخی وقت ها انتخاب های ما منطبق بر انتخاب های خداست که انتخاب آیت الله رییسی از این دست گزینش ها بود.

بهادری جهرمی گفت: یکی از بزرگترین امانات الهی حاکمیت اداره امور سیاسی و اجتماعی کشور است و در این بین بسیار مهم است که امانت را به اهلش و صاحبش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن مصادیقی بر سپردن امانت به اهلش آورده شده است، تصریح کرد: این نشان می دهد که خدا از قبل انتخاب کرده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تمام رفتارها و اعمال آیت الله رییسی ریشه در خداباوری ایشان داشت، افزود: رییسی چون خدابار بود ولایتمدار بود، چون خداباور بود مردام دار بود، چون امیدوار به وعده های راستین الهی بود به دشمن اعتماد نمی کرد و فسادستیز بود.

بهادری جهرمی اضافه کرد: خداباوری ایشان با عدالت مداری قرین بود و این خداباوری نه فقط در مناسک دینی و اعمال عبادی شهید رییسی بلکه در تک تک جلسات و لحظات ایشان جاری و ساری بود.

وی با بیان اینکه در تصمیم گیری های اداری کشور گاهی مشکلاتی حادث می شود و حساب کتاب های مادی سخت می شود، ادامه داد: این تصمیم گیری سخت با اراده و توسل ایشان به خدا و ائمه اطهار همواره متقن و درست بود و هیچ تصمیمی نمی توانست در اراده راسخ ایشان خللی وارد کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا