شهرستان ها

سرانه فضای ورزشی مدارس کرمان در دو سال گذشته ۷۳ درصد رشد داشت

کرمان_ معاون تربیت و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس استان کرمان در دو سال گذشته رشد ۷۳ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فر، ظهر سه شنبه در مراسم آغاز ساخت سالن ورزشی شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر کرمان با اشاره به ایجاد ۱۲۶ فضای ورزشی در دو سال اخیر در استان کرمان افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان کرمان در این مدت رشد ۷۳ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه شهر کرمان با وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی مکانی مناسب برای میزبانی مسابقات ورزشی است افزود: احداث فضاهای ورزشی مطلوب و استاندارد در دیار کریمان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

ستاری فرد، گفت: این سالن ورزشی مطابق با استانداردهای موجود و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نوین ساخته می‌شود که برای ساخت و تجهیز آن هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان استفاده می‌شود.

وی افزود: این سالن چند منظوره در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و بخشی از آن هم توسط خیرین کار ساخت خود را آغاز می‌کند و پیش بینی می‌شود تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا