شهرستان ها

اولویت دستگاه قضا در استان بوشهر مردم داری است

بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اولویت اصلی دستگاه قضا در استان بوشهر مردم داری و با مردم بودن است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح جمعه در دیدار مردمی در شهرستان تنگستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه بر حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و درخواست‌های آنها تاکید ویژه دارند.

وی اضافه کرد: شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعاً اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: اولویت اصلی دستگاه قضا در استان بوشهر مردم داری و با مردم بودن است، که به همین منظور به کلیه مسئولین حوزه‌های قضائی استان تاکید شده است تا علاوه بر رعایت احترام به مردم و تکریم آنها در بین مردم باشند و مسائل و مشکلات آنها را مورد استماع قرار داده و رسیدگی و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

مهر انگیز در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین قضائی هر حوزه باید از مسائل و مشکلات حوزه خود آگاه باشند گفت: در این دیدارها مردم علاوه بر خواسته‌های قضائی خود، مطالباتی در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی و موضوعات اجتماعی دارند که رؤسا و دادستان می‌بایست به این مسائل ورود کرده و پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه را داشته باشند.

در این دیدارها درخواست‌های ارباب رجوعان و مراجعین عمدتاً تبدیل قرار، اعسار و تسریع در رسیدگی، اعمال ماده ۴۷۷و مسائل مختلف دیگر بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعدت قانونی صادر شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا