شهرستان ها

مسابقات قرآن کریم در مازندران برگزار می شود

ساری- رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی سیفی بعدازظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام این دوره از مسابقات قرآن و نغمات دینی در بخش برادران و خواهران از ابتدای خرداد آغاز شده و تا ۱۹ خرداد ماه ادامه دارد..

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآن همچون سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۳ هم اقدام به برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن و نقمات دینی برای برادران و خواهران کرده است.

سیفی افزود: ثبت نام در این مسابقات فقط از طریق تارنمای میز خدمت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی my.oghaf.ir امکان پذیر است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت مسابقات قرآن در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یادآور شد: مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای برگزار و سپس رقابت استانی برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

حجت الاسلام سیفی گفت: باهمت همه دوستان قرآنی و جامعه و اصحاب قرآنی تلاش شود تا علاقمندان به این مسابقات در سایت ثبت نام و در مسابقات شرکت کنند که دراین دوره از مسابقات در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار خواهد شد که در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال صرفاً در رشته‌های حفظ کل و تذکرا در چهل و هفتمین دوره مسابقات گروه سنی در دوره این گروه استانی و سراسری با یکدیگر رقابت خواهند نمود و قرائت تحقیق در مراحل شهرستانی است و مرحله بین المللی نخواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پایان با بیان اینکه مسابقات همچون سال گذشته در تمامی مراحل و رشته‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد گفت: احراز هویت هر کدام از شرکت کنندگان توسط سازمان ثبت احوال کنترل می. شود لذا ضروری است شماره همراه ثبت نام کننده در رده سنی بالای ۱۸ سال به نام شخص باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا