شهرستان ها

احیای واحدهای تولیدی راکد دشتستان در دستور کار است

بوشهر- فرماندار دشتستان از احیای واحدهای تولیدی راکد و حمایت از سرمایه گذاران صنعتی در دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر دوشنبه در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث در شهرک صنعتی برازجان گفت: تمام تلاش ما این است تا از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

افزایش ۲ برابری اراضی صنعتی در دشتستان

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان در این بازدید گفت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بیش از ۲ برابری اراضی صنعتی در شهرستان بودیم و مجموعاً ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی این شهرستان طی این مدت اضافه شده است که توانسته زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان را فراهم کند.

علی کشتکار با اشاره به اهمیت الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان گفت: ایجاد ناحیه‌های صنعتی نقش بسزایی در اشتغال و افزایش تولید خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان به‌صورت ویژه در بخش تولید و اشتغال، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا