شهرستان ها

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: نقش جامعه کارگری در انقلاب و دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا