شهرستان ها

«حریم رسالت» بیانگر الگوی سوم زن مسلمان است

رشت- جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان گفت: «حریم رسالت» بیانگر نقش آفرینی مؤثر بانوان در راستای الگوی سوم زن مسلمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسینی ظهر شنبه در نشست خبری سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با اشاره به میزبانی گیلان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت بخشی به زنان است و روایت حضور موفق زنان در انقلاب اسلامی از اهداف جشنواره حریم رسالت می‌باشد.

وی با بیان اینکه هویت زن مسلمان ایرانی با قلم بانوان خبرنگار روایت می شود، افزود: بانوان با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی موفقیت‌های بزرگی در سایه انقلاب اسلامی به دست آورده‌اند.

سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه برخلاف هجمه‌ها و تبلیغات غربی، زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، مدیریت‌های اجتماعی و فرهنگی درخشیدند، بیان کرد: سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» به عنوان امری قطعی و حتمی، درصدد برآمد تا بر اساس جامعه هدف رسانه‌ای خود مسئله «زن و رسانه» را به عنوان دو مؤلفه مهم عصر حاضر در دستور کار قرار داده است.

حسینی با اشاره به اهداف جشنواره بین المللی حریم رسالت تصریح کرد: تبیین و تقویت هویت اسلامی زن مسلمان، ایجاد بستر رسانه‌ای برای روایت دستاورد زنان در عرصه‌ها ی مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای ثبت خاطرات، نظرات، تجربیات، مهارت‌ها و توانمندی‌های زنان در اقشار مختلف به منظور جمع آوری، سندسازی تاریخی، پژوهش، معرفی چهره زن در تراز انقلاب جهت الگو سازی و معرفی به نسل جوان -معرفی و تجلیل از اهداف جشنواره است.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان گفت: حریم رسالت بیانگر نقش آفرینی مؤثر بانوان در راستای الگو سوم زن مسلمان بوده و بانوان رسانه‌ای با قلم و حرفه خبری خود به روایت نقش زنان در جمهوری اسلامی می‌پردازند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا