شهرستان ها

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

اردبیل- مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: شهید مطهری الگویی وارسته و موفق برای نسل امروزی است و این شخصیت برجسته علمی عمر با برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام صرف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و خاطرنشان کرد: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام بیان کرد: انسان باید با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌ خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و افزود: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه ‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا