شهرستان ها

سفر دوم لنج‌ها در استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر- استاندار بوشهر از ابلاغ سفر دوم لنج‌ها در استان بوشهر خبر دادو گفت: با موافقت ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، سفر دوم لنجداران استان بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت معیشت ساحل نشینان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به معیشت مردم بویژه ساحل نشینان بوشهر دارد و تمام توان خود را برای رضایت مندی مردم به کار گرفته است.

استاندار بوشهر از ابلاغ سفر دوم سال ۱۴۰۲ لنج‌های استان خبر داد و تصریح کرد: با موافقت ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، سفر دوم سال ۱۴۰۲ لنجداران استان بوشهر ابلاغ شد.

محمدی زاده خاطر نشان کرد: آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهور شهید، تاکید خاصی بر حمایت از ملوانان و لنجداران استان بوشهر داشتند و چندین بار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این قشر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: لازم است از مجمع نمایندگان استان، آیت الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر بخاطر پیگیری در تحقق این سفر تقدیر کنم.

محمدی زاده ابراز داشت: سردار رزمجو فرمانده سپاه استان، مهرانگیز رئیس کل دادگستری، فرمانداران و مدیرعامل تعاونی لنجداران استان و اعضای شورای تأمین استان نیز پیگیری‌های مؤثری برای ابلاغ این سفر انجام دادند.

استاندار بوشهر گفت: معیشت و اقتصاد بسیاری از خانواده‌های استان بوشهر به واردات ته‌لنجی و تجارت دریایی مربوط است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا