شهرستان ها

دومین دوره انتخابات گنبد به صورت نیمه الکترونیک درحال برگزاری است

گنبدکاووس- مدیریت فناوری اطلاعات، فضای مجازی و شبکه دولت در استانداری گلستان گفت: دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گنبد به صورت نیمه الکترونیک در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه کاویانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از انتخابات که مرحله دوم آن در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هست ۲۳۰ شعبه در حال اخذ رأی از رأی دهندگان هستند.

وی با اشاره به اینکه این مرحله از انتخابات به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: که صرفاً در بحث استعلام احراز هویت رأی دهندگان از طریق دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود و پس از دریافت تاییدیه، تعرفه رأی در اختیار رأی دهنده قرار می‌گیرد.

مدیر فناوری اطلاعات، فضای مجازی و شبکه دولت در استانداری گلستان گفت: مطابق قانون انتخابات در این دوره، پنج مدرک اصلی و قابل استناد شامل کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت، پاسپورت و شناسنامه با توجه به شناسه رسمی و هولوگرام موجود در آنها مورد تأیید دستگاه‌های احراز هویت است و با مدارکی غیر از این پنج مورد فرآیند رأی گیری انجام نخواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به تلاش و پیگیری‌های مسؤولان مربوطه در گنبد، شرایط بسیار مطلوبی در زمینه زیرساخت شبکه داشتیم که می‌توان گفت در بالاترین سطح کیفیت خود قرار دارد که از اولین دقایق شروع فرآیند رأی گیری با آمادگی کامل و بدون مشکل جریان انتخابات به اجرا درآمد.

گفتنی است چند دقیقه قبل از شروع انتخابات ۵۳ دستگاه آماده کار بودند و از ساعت ۸ صبح نیز تمامی دستگاه‌های الکترونیکی به صورت کامل در فرآیند انتخابات شروع به کار کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا