شهرستان ها

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

شهرکرد-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت با هفت بخش در استان برگزار می‌شود.

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا