شهرستان ها

همایش “روایت خدمت” در کرمان برگزار می‌شود

کرمان_مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری همایش روایت دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید “آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی” در کرمان با عنوان “روایت خدمت” خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اسدی‌زاده، با اعلام برگزاری همایش “روایت خدمت” در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه گفت: در این همایش، هزار روز مجاهدت رئیس جمهور شهید در استان کرمان و در بخش‌های گوناگون از جمله صنعت، تولید، سلامت، ورزش، فرهنگ و هنر و غیره روایت خواهد شد.

وی بیان‌کرد: اعضای شورای اداری، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران و تیم‌های تولید محتوای فضای مجازی در این همایش شرکت دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روایتگری دستاوردهای هزار روز خدمت دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف در استان، توسط شخصیت‌ها و فعالان این حوزه‌ها صورت خواهد گرفت.

اسدی‌زاده، همچنین از برگزاری رویداد رسانه‌ای ذیل همایش “روایت خدمت” خبر داد و افزود: از تیم‌های تولید محتوا دعوت شده تا در این همایش، روایت‌ها را به صورت تولید رسانه‌ای تهیه و منتشر کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، تقدیر از فعالان حوزه روایت پیشرفت، رونمایی از پوستر ابر پروژه دولت با عنوان “امیدآفرینی”، جشنواره ارزیابی دیجیتالی روابط‌عمومی ها و رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های ذیل همایش “روایت خدمت” عنوان کرد.

اسدی‌زاده، همچنین از اختتامیه جشنواره چراغ روشن رابطه و تقدیر از برگزیدگان آن همزمان با همایش “روایت خدمت” در استان کرمان خبر داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا