شهرستان ها

ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- با هدف ترویج فرهنگ پرورش استعدادهای قرآنی، ششمین دوره جام حافظان قرآن کریم استان بوشهر در روستای جزیره شیف شهرستان بوشهر با حضور ۱۲۰ نفر از برادران اهل تسنن و تشیع برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دوره مسابقات که ویژه افراد زیر ۲۰ سال برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ نیم، یک، سه، پنج، هفت و ده جز در مقطع سنی زیر ۱۵ سال و ۲۰ سال با هم رقابت کردند.

این مسابقات با حضور افراد شرکت کننده از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر و کنگان حضور داشتند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

فرماندار بوشهر در آئین اختتامیه این دوره مسابقات ضمن تقدیر از فعالیت‌های قرآنی در روستاهای شهرستان، دست اندر کاران و عوامل اجرایی این برنامه معنوی گفت: جای تقدیر و سپاس دارد از مجموعه‌ی دهیاری و شورای اسلامی جزیره شیف، برادران اهل تسنن و تشیع جزیره که دوشادوش هم با همکاری و تعامل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر که این مسابقات را برگزار کردند و فعالیت‌های قرآنی در این جزیره باشد الگو برای دیگر نقاط در روستاها باشد.

ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1'>بوشهر</a> برگزار شد

اسماعیل بازدار مشاور استاندار در امور اهل سنت نیز در این آئین گزارشی از فعالیت‌های قرآنی جامعه اهل سنت استان ارائه کرد و افزود: جامعه اهل سنت سرلوحه بسیار خوبی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و فعالیت‌های این جامعه در راستای تقویت وحدت و همسو بودن با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رضا نجفی رئیس مجمع قرآنیان استان بوشهر افزود: استان بوشهر باید به قطب قرآنی حفظ در کشور تبدیل شود که با طراحی انجام شده که برگزاری جام حافظان یکی از همین طراحی است امید داریم بدین مهم دست یابیم.

در پایان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، فرماندار بوشهر، مشاور استاندار در امور اهل سنت، بخشدار مرکزی بوشهر و رئیس اداره تبلیغات شهرستان بوشهر و ائمه جمعه و جماعات روستای جزیره شیف از برترین‌های این دوره مسابقات تجلیل شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا