شهرستان ها

دمای هوا در اصفهان کاهش می‌یابد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از تداوم روند کاهشی کمینه دمای هوا در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمینه دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، اظهار داشت: خور و بیابانک و بادرود از توابع نطنز با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان هستند.

به گفته وی، بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: گذر متناوب امواج ناپایدار طی ساعات بعدازظهر از سطح استان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

معتمدی افزود: طی این مدت در ساعات بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود که در مناطق شمالی و شرقی با گرد و خاک محلی همراه است و در برخی مناطق در بخش‌های غربی و شمال غربی رگبار بهاری و رعد و برق انتظار می‌رود.

به گفته وی، طی شبانه روز گذشته ۶ دهم میلیمتر بارش در ایستگاه بویین میاندشت و ۲ دهم میلیمتر در مورچه خورت ثبت شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا