شهرستان ها

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل_معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: گام سوم طرح یاران آسیب ستیز در قالب طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا