شهرستان ها

راه اصلاح کشور شرکت در انتخابات است

مشگین شهر_ کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی مشگین شهر گفت: راه اصلاح کشور شرکت در انتخابات است و انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام اسلام سودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در هر کشور برای خود مشارکت و پشتیبانی مردمی در عرصه بین المللی، قدرت سیاسی به آن بستگی دارد لذا در انتخابات باید پرشور و گسترده شرکت کنیم و هر چقدر انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود یعنی حاکمیت از پشتوانه مردمی برخوردار است و در عرصه بین المللی قدرت سیاسی و قدرت منطقه‌ای ما تأثیر دارد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی مشگین شهر با اشاره به شرکت همه آحاد در انتخابات تصریح کرد: انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است، راه اصلاح کشور انتخابات است، آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است.

وی ادامه داد: به خاطر ایران اسلامی و به خاطر میهن ایران اسلامی و سرنوشت خودمان وظیفه داریم پای صندوق‌ها رأی با تمامی آحاد و اقشار مردم حضور یابیم.

حجت الاسلام سودی به حادثه شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: وظیفه داریم راه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت را ادامه بدهیم.

وی گفت: مردم وظیفه دارند دین خود را به رئیس جمهور ادا کنند و شخصی انتخاب کنند که چهره ولایی، مردمی و خادم واقعی که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد و وظیفه منتخب این است که بر اساس آرمان نظام و فرامین مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و شهدای خدمت و شهدای امنیت و شهدای مقاومت قدم بردارد و آرمان‌های نظام جامعه عمل بپوشاند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا