شهرستان ها

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

گناوه- کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تجلیل شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستاها و حتی بنکی های بالای ۲ خانوار را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برقی نداشته باشیم.

آگهی
شهرستان ها

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

گناوه- در آئینی به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال چشمگیر جامعه کارگری و کارآفرینی، کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه چهارشنبه شب در این مراسم به بیان اهمیت ارزش و جایگاه کار و کارگر در اسلام پرداخت و گفت: دین مبین اسلام برای کار و کارگر ارزش ویژه ای قائل شده است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از مشکلات این قشر است که دولت و مسئولان مربوط با کار کارشناسی باید این دغدغه کارگران را رفع کنند و نسبت به حل موضوع بیمه ملوانان نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.

محمد تقی صفری، فرماندار گناوه نیز در این آئین ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: حمایت از قشر زحمت کش کارگران و توجه به دغدغه‌های آنها همواره موجب رونق تولید خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سیامک وطنخواه مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته و ابلاغ سلام و خدا قوت رهبر فرزانه انقلاب به بیان دیدگاه‌های معظم له در این حوزه پرداخت.

کارگران نمونه در <a href='https://sayeb.ir/tag/%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87'>گناوه</a> تجلیل شدند

در ابتدای این برنامه کریم صفایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه نیز پس از خیر مقدم و تبریک هفته کار و کارگر گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته ارائه کرد.

در این جشن باشکوه برنامه‌های متنوعی اجرا و و از ۳۷ کارگر نمونه شهرستان گناوه تقدیر شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا