شهرستان ها

قهرمانی تیم بسکتبال کارگری زاهدان در مسابقات سه جانبه بستکبال

زاهدان_ رییس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از قهرمانی تیم بسکتبال کارگری زاهدان در مسابقات سه جانبه بستکبال ویژه بخش های کارگری و بسیج خبر داد.

حسین سعیدیان در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات سه جانبه بسکتبال (پنج نفره) که شامگاه دیروز شنبه ویژه قشر کارگری و بسیح در سالن ورزشی مجتمع آموزشی رستگاران زاهدان و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: این دور از مسابقات، درقالب تیم‌های کارگری، بسیج و پیشکسوتان زاهدان و به مناسبت هفته کار و کارگر آغاز و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج روحیه پهلوانی در تمامی مسابقات و رشته‌های ورزشی، خصوصاً رشته دوست داشتنی بسکتبال، خاطرنشان کرد: باید مسابقات بیشتری در تمامی رشته‌ها برای شناسایی افراد مستعد برگزار و از افراد مستعد بهره ببریم، چرا که ترویج ورزش قهرمان پروری را با دوستی و منش پهلوانانه می‌توان به عنوان یکی دیگر از اهداف این‌گونه مسابقات در میادین مطرح و عامل پیشرفت دانست.

وی بیان کرد: در این مسابقات با توجه به نتایج مسابقات برگزار شده، به ترتیب تیم بسکتبال کارگری، تیم پیشکسوتان و تیم بسیج زاهدان مقامات اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند و از آنان با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

وی اضافه کرد: از پیشکسوتان و داوران این دوره از مسابقات نیز تقدیر و قدردانی شد.

وی در خصوص دلیل تأخیر برگزاری مسابقات، نیز گفت: با توجه به اینکه مسابقات به صورت رفت و برگشت بوده و زمان اختصاص یافته برای برگزاری در سالن انتخاب شده، تنها در یک روز خاص در اختیار قرار گرفته بود، از ۱۴ اردیبهشت ماه امسال که مصادف با هفته گرامیداشت کار و کارگر بوده مسابقات آغاز شد و تا ۱۸ خرداد به مدت شش هفته به طول انجامید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات، سازمان بسیج ورزشکاران، انجمن بسکتبال هیأت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان، هیأت ورزش کارگری، معاونت تربیت بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا