شهرستان ها

فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هم اکنون در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابله حمله دشمنان و سو نیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد و مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدها به ستاد انتخابات استان معرفی شده‌اند و ستادهای آنان در سطح استان فعال است.

وی عنوان کرد: نظارت بر فعالیت تبلیغاتی ستادها با دقت دنبال خواهد شد و حفظ بی طرفی دولت در انتخابات پیش رو یک ضرورت است.

پورات تاکید کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مراقبت لازم در ساعات اداری داشته باشند و فعالیت انتخاباتی انجام ندهند و اگر قصد فعالت دارند مرخصی بگیرند.

تشکیل ۲۷ هیأت اجرایی در استان بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: در حال حاضر مدیران در مساجد و نماز جمعه در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت حضور فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌ها ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین فعال شده و برگزاری همایش انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است.

پورات با اشاره به اینکه ۲۷ هیأت اجرایی در استان بوشهر تشکیل شده است بیان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی آماده رأی گیری از مردم خواهند بود و هم اکنون در حال ثبت عوامل شعب در سامانه هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا