شهرستان ها

جهاد امروز دعوت به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است

شیراز – مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: جهاد امروز جهاد تبیین است و مهمترین ارکان آن در شرایط کنونی ابتدا دعوت به شرکت حداکثری در انتخابات و سپس انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید کوشکی جهرمی، بعد از ظهر یکشنبه در نخستین یادواره شهدای بانک ملی فارس ابتدا در خصوص اهمیت واقعه غدیر گفت: هجدهم ذی‌الحجه پیامبر اکرم (ص) پرچم حاکمیت الهی بر جهان و امامت و ولایت را به مولا علی (ع) سپرد اما کمتر از ۷۰ روز بعد فتنه‌گران نگذاشتند حکم الهی اجرا شود و اگر آنگونه می‌شد و علی، ولی امر مسلمین بر مسند خلافت می‌نشست امروز سرنوشت جهان چیزی دیگر بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هدف اصلی یادواره‌های شهدا را یادآوری سبک زندگی و سیره شهدا به مردم امروز دانست و گفت: اگر منش و مشی شهدا امروز تکرار شود بسیاری از مشکلات اجتماعی، فردی و سیاسی حل خواهد شد.

سردار کوشکی افزود: از جمله ویژگی‌های شهدا ایمان به خدا و اعتقاد به دستورات الهی و اعتقاد به آخرت بود و در راه این عقاید جان خود را هم حاضر بودند بدهند و طبق روایت شریفه دفاع از دین، عزت و سربلندی و سرحدات کشور اسلامی هم جزو ایمان است.

وی افزود: فداکاری بخشی از شخصیت وجودی شهدا بود و شهید رئیسی با داشتن چنین خصوصیتی تا لحظه آخر عمر خود در حال خدمت به مردم بود و در همین راه نیز شهید شد.

سردار کوشکی ضمن تاکید بر خواندن وصیتنامه شهدا در یادواره‌ها گفت: اگر سبک زندگی شهدا ترویج شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: جهاد امروز جهاد تبیین و مهمترین ارکان آن در شرایط کنونی ابتدا دعوت به شرکت حداکثری در انتخابات و سپس انتخاب فرد اصلح است.

سردار کوشکی در بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری نیز گفت: کارآمد بودن، رهرو راه شهدا بودن و داشتن روحیه جهادی و تلاشگری و عدم وابستگی به جریانات سیاسی و داشتن روحیه خدمتگزاری به مردم همانند شهید رئیسی از جمله ویژگی‌های شخص اصلح است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا