شهرستان ها

تربیت نیروی متعهد و متخصص رسالت مهم دانشگاه است

رشت – رییس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به نقش دانشگاه در پیشرفت‌ های کشور گفت:رسالت مهم دانشگاه تربیت نیروی متخصص و متعهد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد توکلی راد بعد از ظهر د. شنبه با حضور در دفتر تحریریه خبرگزاری مهر با اشاره به اهمیت نقش رسانه در بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیان حقایق و روشنگری در بین افکار عمومی در عصر جهاد تبیین لازم و ضروری است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت خبرگزاری مهر گیلان در تولید و انتشار اخبار که همواره با سرعت، دقت و جامعیت همراه بوده است، افزود: فعالیت‌های مثبت مجموعه خبرگزاری مهر گیلان، مساله محوری و پیگیری مطالبات مردمی سبب امید آفرینی در سطح جامعه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان با اشاره به نقش دانشگاه در پیشرفت‌های کشور گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم نقش آفرینی دانشگاه‌ها در ایجاد تمدن نوین اسلامی تاکید داشتند که نشان از اهمیت نقش دانشگاه و دانشجویان دارد.

توکلی راد افزود: با توجه به اینکه نگاه بیشتر مردم به جامعه نخبگان است و ارتباط دانشگاهیان با عموم مردم بسیار زیاد است، دانشگاه می‌تواند نقش مهمی در جهاد تبیین ایفا کند.

وی با تاکید بر نقش مهم دانشگاه در فرهنگ سازی و الگو سازی برای نسل جوان تصریح کرد: رسالت مهم نهاد دانشگاه تربیت نیروی متخصص و متعهد است، توجه به تخصص و تعهد به ارزش‌های اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی ایران لازم و ضروری است، بنابراین باید گفت که آموزش و ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی از جمله رسالت‌های مهم دانشگاه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا