شهرستان ها

انتقال محتوای اهمیت واقعه غدیر در جشن‌ها ضروری است

زنجان-استاندار زنجان بر انتقال محتوا و تبیین اهمیت واقعه غدیر در جشن‌های اعیاد ولایت و امامت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در جلسه سیاستگذاری بزرگداشت عید سعید غدیر در استان زنجان اظهار کرد: با توجه به حکمرانی رسانه و هجمه‌های فرهنگی در دنیای امروز باید از ظرفیت‌های دینی برای تقویت باورهای مردم استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه حضور اقشار مختلف در جشن‌ها فراهم شود، عنوان کرد: حضور گسترده مردمی در جشن‌های غدیر و دهه امامت و لایت زمینه و فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است.

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر خم تصریح کرد: برنامه‌های مناسبتی عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت محتوا محور و خلاقانه برگزار شود.

وی ادامه داد: این مناسبت‌ها بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است از این رو در کنار ظرفیت‌های بزرگ مردمی، همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیر خم ضروری است.

شهردار زنجان نیز در این جلسه از آمادگی شهرداری برای مشارکت در جشن‌های غدیر خبر داد و گفت: شهرداری تلاش می‌کند با ارائه خدمات مختلف در ابعاد گوناگون پشتیبانی و لجستیکی زمینه برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیر را فراهم کند.

علیرضا فیروزفر خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌هایی که شهرداری طبق روال سال‌های گذشته در محلات برگزار می‌کند، برای اجرای مهمانی کیلومتری رهروان غدیر نیز با حداکثر توان پای کار است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا