شهرستان ها

مردم از تردد غیر ضروری در محورهای خوزستان خودداری کنند

اهواز- مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با صدور اعلامیه‌ای تاکید کرد که هم استانی‌ها از تردد غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل‌آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند.

در این اطلاعیه بیان شده است: محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز در صورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیرضروری اجتناب شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا