شهرستان ها

تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی

ارومیه-تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی ظهر یکشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ارومیه، تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی ظهر امروز برگزار شد.

دانشگاهیان در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، حمایت کردند و خواستار آزادی هر چه زودتر فلسطین اشغالی و پایان جنگ در غزه شدند.

محمدحسن جوادی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارومیه در این تجمع با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی، الهام بخش این تحولی است که در دانشگاه‌های آمریکا امروز رخ داده است.

وی با اشاره به خواسته‌های دانشجویان معترض آمریکایی گفت: آنها سه خواسته اصلی دارند. خواسته اول توقف جنایت و نسل کشی آشکار در غزه، خواسته دوم این است که کشورهای آمریکایی و اروپایی حمایت‌های خود را از رژیم صهیونیستی قطع کنند و خواسته سوم آنها قطع ارتباط دانشگاه‌های خود با رژیم صهیونیستی است.

جوادی افزود: پدیده عجیب در این اعتراضات برخورد خشن پلیش با دانشجویان معترض است که این نشان می‌دهد که دموکراسی و حقوق بشر در غرب فقط یک شعار است. ابزاری برای سلطه طلبی غرب بر دیگر کشورها است.

وی گفت: ما معتقدیم این حرکت آتش ویرانگر رژیم صهیونیستی خواهد که این نتیجه طوفان الاقصی و نتیجه وعده صادقی است که نیروهای سپاهی و ارتشی بر علیه رژیم صهیونیستی اجرا کردند.

در ادامه این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا به زبان انگلیسی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا